Alkooli, duhani e obeziteti po “vrasin” shqiptarėt

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Alkooli, duhani e obeziteti po “vrasin” shqiptarėt

Mesazh nga Princesha prej Mon 15 Mar 2010, 10:10 am





Alkooli, duhani e obeziteti po
“vrasin” shqiptarėt


Shqiptarėt po rrezikojnė tė shkurtojnė jetėn
duke konsumuar alkool dhe duhan e duke u kequshqyer. Gjithashtu, njė nga
vrasėsit e tyre ėshtė dhe hipertensioni, i cili po prek njė pjesė tė madhe tė
popullatės, gra e burra.

Studimi i parė demografik mbi situatėn shėndetėsore
ka pėrfunduar analizėn e tė dhėnave dhe publikimi i tyre do tė bėhet mė 15 mars.
Projekti i madh i financuar nga UNICEF e USAID u krye nga Instituti i Shėndetit
Publik dhe Instituti i Statistikave nė Shqipėri.Studimi i madh demografik u krye nė periudhėn e
viteve 28 tetor 2008 dhe pėrfundoi mė 26 prill tė vitit
2009.

Pėr mbledhjen e tė dhėnave
u intervistuan 9 mijė persona nė shtėpi, gra e burra nga mosha 15 deri nė 49
vjeē.Sipas studimit, shqiptarėt, meshkuj
e femra kanė rritur dozat e alkoolit dhe duhanit, kanė shtuar sjelljet e riskut
duke u prekur nga sėmundjet seksuale tė transmetueshme si pasojė e lidhjeve
jashtė martesore, ėshtė rritur pėrqindja e tė sėmurėve nga hipertension, si dhe
mbetet shqetėsuese vdekshmėria foshnjore nė zonat rurale.

Tė dhėnat e studimit mė tė fundit nė Shqipėri qė i
pėrket viteve 2008-2009, treguan se Niveli i duhanpirjes tek gratė ėshtė nė
moshat 2-24 vjeē (7 pėr qind), ndėrsa te mosha 25-29 vjeē (10 pėr
qind).
Nė mesin e burrave, pėrqindja
e duhanpirjes rritet dhe arrin pikun nė 56 pėr qind nė moshat 30-34
vjeē.Duhanpirja te gratė ėshtė
pėrqendruar shumė nė duhanpirėset femra qė jetojnė nė kryeqytet 14 pėr qind,
gratė me arsim tė lartė 15 pėr qind dhe gratė me stad tė lartė ekonomik 12 pėr
qind.
Studimi tregon shifra tė larta
pėr sa i takon konsumit tė alkoolit si tek meshkujt dhe tek gratė.Sipas tij, njė nė 3 gra ose (32 pėr qind ), ose 2 nė
3 burra ose 65 pėr qind raportojnė se konsumojnė alkool dhe ata qė konsumojnė
shumė alkool nė 12 muaj janė 30 pėr qind e grave dhe 63 pėr
qind.
Mė pak se 1 pėr qind e grave
dhe 16 pėr qind e burrave pinė alkool deri nė 5 ditė nė javė.Nė lidhje me hipertensionin, raporti pėr 2008-2009,
thotė se 20 pėr qind e grave dhe 28 pėr qind e burrave nė Shqipėri vuajnė nga
hipertensioni. /NOA/


Princesha
Anėtarė i Avancuar

Lokacioni: Pejė/Gjermani.
Postime: 4441
Kyējet nė forum: 7686
Regjistruar mė: 03/11/2009
Profesioni: Mjeksi
Vėrejtjet:

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi