Vaj peshku pėr veshkat e diabetikėve

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė

Vaj peshku pėr veshkat e diabetikėve

Mesazh nga Princesha prej Tue 16 Mar 2010, 3:13 pm

Vaj peshku pėr veshkat e diabetikėve


Studimet e reja tė
zhvilluara nė Universitetin e Hong Kongut na zbulojnė njė luftėtar tė ri pėr
mbrojtjen e veshkave te personat me diabet.

Sėmundja e sheqerit godet shumė organe tė brendshme, nė mes tė cilėve mė sė
shumti preken veshkat. Tregues i funksionimit tė veshėve qė pėrdoret mė sė
shpeshti nė diagnostikim ėshtė niveli i kreatininės nė serum. Nėse niveli i
kreatininės ėshtė i lartė kjo tregon dėmtim tė funksionit tė veshkave.


Studimi i zhvilluar pėr 12 javė nė tė cilin janė pėrfshirė qindra persona qė
vuajnė nga diabeti, ka treguar se si konsumimi i pėrditshėm i 4 gram vaj peshku
(pėrmes tė cilit organizmi siguron 42% tė acidit eikosapentaenik dhe 25% tė atij
dokosaheksaenik), niveli i kreatininės ulet dukshėm nė krahasim me grupin
kontrollues.


Me kėtė ėshtė arritur nė pėrfundim se acidet yndyrore omega-3 kanė edhe njė
varg funksionesh tjera tė dobishme, ato nefroprotektive (mbrojtėse tė funksionit
tė veshkave

Princesha
Anėtarė i Avancuar

Lokacioni: Pejė/Gjermani.
Postime: 4441
Kyējet nė forum: 7686
Regjistruar mė: 03/11/2009
Profesioni: Mjeksi
Vėrejtjet:

Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye


Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi